Preposlať Kawasaki ER6f 2012

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kawasaki ER6f 2012

12.10.2011 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenzie | Komentárov: 0 |

Kawasaki sa pripravuje na rok 2012 a pomaly začína predstavovať nové modely. V dnešnej aktualite sa pozrieme na novú generáciu populárneho motocykla ER6f, ktorý sa bude samozrejme ponúkať aj vo verzii naháča (ER6N).

 

Kawasaki ER6f 2012

Kawasaki ER6f 2012

Rozdiely medzi oboma verziami sú hlavne v dizajne, technika zostane až na niekoľko málo detailov rovnaká a dnes sa pozrieme na kapotovanú verziu ER6f. Tento populárny motocykel uzrel svetlo sveta už pred 6 rokmi a vždy vynikal hlavne v dobrom pomere ceny a ponúkaného výkonu. V rovnakej filozofii bude pokračovať určite aj nová generácia. Zmeny v dizajne oproti predchádzajúcej generácii príliš veľké nie sú a jedná sa hlavne o detaily. Avšak je nutné podotknúť, že meniť moderný vzhľad motocykla naozaj nebolo potrebné a je vidieť, že dizajnéri odviedli dobrú prácu. Najviac sa nám páčila agresívna predná časť, ktorá je osadená ostro rezanými svetlometmi a podobný tvar majú aj spätné zrkadlá. Oproti predchádzajúcej generácii bude nový model osadený inou nádržou a v Kawasaki sa zamerali tiež na sedlo, ktoré je delené a malo by poskytnúť dostatok pohodlia ako vodičovi, tak spolujazdcovi. 

 

Kawasaki ER6f 2012

Kawasaki ER6f 2012

Po technickej stránke sa toho zmenilo trochu viac a vďaka novému rámu a prepracovanému odpruženiu sa môžeme tešiť na vyrovnanejšie jazdné vlastnosti, ktoré budú dané aj vyššou tuhosťou šasi. Decentne sa zmenila aj pohonná jednotka. O pohon Kawasaki ER6f sa stále stará dvojvalcový motor so zdvihovým objemom 649cc, ale má upravenú palivovú mapu a aj vstreky paliva, čo by sa malo premietnuť hlavne do lepšieho priebehu krútiaceho momentu a nižšej spotreby. Najvyšší výkon tejto pohonnej jednotky je 72 koní pri 8500 ot / min a krútiaci moment činí 64 Nm, čo sú na strednú triedu celkom slušné hodnoty. Veľmi sa nám zapáčila moderná a jednoduchá palubná doska, ktorá sa skladá z analógového otáčkomera a digitálneho tachometra, pričom na displeji s tachometrom sa zobrazujú aj informácie z palubného počítača. Veterný štít je kompletne nový a jeho poloha pôjde manuálne nastaviť. Oficiálna cena zatiaľ zverejnená nebola, ale podľa odhadov by sa mala pohybovať v rozmedzí 6 000 - 6400 libier (v prepočte asi 6 832 - 7 309 €).

 

Kawasaki ER6f 2012

Kawasaki ER6f 2012

 

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 0

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku Kawasaki ER6f 2012


počet príspevkov: 0

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.