Preposlať Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport (2000)

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport (2000)

09.12.2011 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenzie | Komentárov: 0 |

Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport je model veľmi podobný verzii Glide, ale obsahuje navyše niekoľko nových vecí, ako sú dvojité kotúče na prednom kolese, iné sedlo a upravené riadidlá. V dnešnej recenzii sa pozrieme na verziu z roku 2000.

 

Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport (2000)

 

Motor


O pohon motocykla Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport z roku 2000 sa stará celkom slušný motor so zdvihovým objemom 1450cc, ktorý dáva najvyšší výkon 67 koní pri 5200 ot / min a krútiaci moment 107 Nm pri 3300 ot / min. Tento mohutný motor V-twin je chladený vzduchom a vyznačuje sa hlavne veľmi dobrým záťahom už v stredných otáčkach. Navyše je tiež skvele vyladený, takže beží takmer bez vibrácií a jedná sa o ideálneho spoločníka pre každodenné cestovanie. Maximálna rýchlosť je 184 km / h, zrýchlenie z pokoja na ¼ míle zvládnete za 13.5sa tento model bol osadený 5tistupňovou prevodovkou, ktorá je celkom presná a pracovalo sa nám s ňou dobre.

 

 

 

 

Jazda a ovládateľnosť


Jazdné vlastnosti sú zamerané prevažne na komfort a celkovo sa jazda príliš nelíši od modelu FXDX Dyna Super Glide. Ocenili sme hlavne veľmi dobrú stabilitu aj pri vyšších rýchlostiach a tiež celkom dobrú priľnavosť. Kvôli vyššej hmotnosti je ovládateľnosť trochu ťažšia a to hlavne pri menších rýchlostiach, ale nie je to žiadna tragédia. Zatáčanie nerobí motocyklu žiadne väčšie problémy. Aj na menej kvalitnej ceste si užijete slušnú úroveň komfortu a nemusíte sa brániť ani dlhším cestám. O zastavenie motocykla sa starajú kotúčové brzdy na oboch kolesách, ktoré majú kotúče s priemerom 2 x 292 mm vpredu a 292 mm vzadu. Brzdy sú celkom silné a dobre sa dávkujú, ale pri príliš agresívnom používaní majú tendencie vädnúť.
 

 

Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport (2000)

 

Výbava


Výbava je na celkom slušnej úrovni a dostanete všetko, čo budete pre jazdu potrebovať. Sedlo je umiestnené vo výške 689 mm, je pohodlné a veľmi dobre sa na ňom sedí. Palubná doska je skôr základná a patrí k tým jednoduchším, avšak je prehľadná a bez väčších problémov čitateľná aj na priamom slnečnom svetle. Nádrž pojme 19 litrov paliva, čo stačí na dostatočný dojazd a spokojní sme boli aj so spätnými zrkadlami, ktoré vám poskytnú dostatočný prehľad o dianí za vami. Predný svetlomet mohol byť výkonnejší a pri nepriaznivých svetelných podmienkach sme mali trochu problémy. Rozmery pneumatík sú 100/90-19 57H vpredu a 150/80-16 71h vzadu.

 

 

 

 

Kvalita a spoľahlivosť


Dielenské spracovanie je skvelé a moderné motocykle Harley-Davidson platia za celkom spoľahlivé kúsky, čo prináleží aj tomuto modelu. Stačí mu len základná údržba, bez väčších problémov vydrží naozaj vysokú záťaž a navyše nikdy nevyjde z módy. Aj napriek určitej starobe sa jedná o veľmi atraktívny motocykel a dýcha z neho taký príjemný retro štýl. V priebehu nášho testu sme nemali žiadne závažnejšie problémy a všetko fungovalo na jednotku. Motor pôsobí pevným dojmom a solídnosť prestupuje celým motocyklom. Ocenili sme tiež kvalitný lak, robustnú konštrukciu a celkom dobrú ochranu proti korózii.
 

 

Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport (2000)

Verdikt


Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport je model veľmi podobný verzii Glide, ale obsahuje navyše niekoľko nových vecí, ako sú dvojité kotúče na prednom kolese, iné sedlo a upravené riadidlá. Motor je dostatočne výkonný, ponúkne slušný záťah už v stredných otáčkach a navyše je skvele vyladený, takže beží celkom pokojne. Jazdné vlastnosti sú zamerané prevažne na komfort, avšak motocyklu nerobí problém ani rýchla zmena smeru jazdy. Po stránke výbavy sme si nemali na čo sťažovať a to isté platí aj o dielenskom spracovaní, ktoré je veľmi dobré a Glide Sport pôsobí takým tým poctivým a pevným dojmom, na ktorý sme u značky Harley-Davidson zvyknutí.

 

Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport (2000)


 

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 0

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport (2000)


počet príspevkov: 0

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.