Preposlať Yamaha YZF-R7 (1999)

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Yamaha YZF-R7 (1999)

07.12.2011 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenzie | Komentárov: 0 |

Yamaha YZF-R7 je veľmi vydarený motocykel, ktorý zaujme hlavne pretekárskymi koreňmi a vyladenými jazdnými vlastnosťami. Na ceste plnej zákrut je ako doma a bez obáv ho môžete zobrať aj na okruh, kde vynikne skvelá ovládateľnosť a ostré reakcie.

 

Yamaha YZF-R7 (1999)

 

Motor


O pohon motocykla Yamaha YZF-R7 z roku 1999 sa stará veľmi vydarený, kvapalinou chladený radový štvorvalec so zdvihovým objemom 749cc, ktorý disponuje najvyšším výkonom 140 koní pri rovných 10 000 ot / min. To je veľmi slušná porcia koní a aby ste z motora dostali to najlepšie, budete ho musieť poriadne vyhnať do otáčok. To ale vôbec nevadí, pretože motoru sa vo vysokých otáčkach páči a odmení vás tiež príjemne športovým zvukovým prejavom. Motor beží celkom pokojne a úroveň vibrácií je veľmi nízka, čo poteší hlavne pri každodennom jazdení. Šesťstupňová prevodovka je presná, vhodne odstupňovaná a pracovalo sa nám s ňou skvele. Maximálna rýchlosť tohto modelu je 270 km / h.

 

 

 


Jazda a ovládateľnosť


Jedná sa pravdepodobne o najlepšiu vlastnosť tohto motocykla a jazdné vlastnosti patria aj v dnešnej dobe medzi špičku. Jazdná stabilita je ukážková, rovnako tak ako priľnavosť aj pri ostrých zákrutách a ocenili sme aj veľmi dobrú ovládateľnosť. Motocykel poslúcha na slovo aj pri vyšších rýchlostiach a reakcie na zmenu smeru jazdy sú bleskové. Na menej kvalitnej ceste vynikne väčšia tuhosť motocykla a komfort si tak moc neužijete. Na nejaké diaľkové cesty to skrátka nie je to pravé. O zastavenie sa starajú skvelé kotúčové brzdy s dvojitým predným kotúčom o priemere 2 x 320 mm, ktoré sú nielen odolné, ale tiež sa dobre dávkujú a navyše takmer vôbec nevädnú a to ani pri agresívnejším zaobchádzaní.
 

 

Yamaha YZF-R7 (1999)

 

Výbava


Základná výbava je na celkom slušnej úrovni a dostanete všetko, čo by ste od podobne zameraného motocykla mohli očakávať. Sedlo je umiestnené vo výške 820 mm a nádrž pojme rozumných 22 litrov paliva, čo stačí na solídny dojazd a nebudete tak musieť tráviť pri benzínovej stanici mladosť, čo určite oceníte. Palubná doska síce pôsobí možno trochu zastaralo, ale na druhú stranu je príjemne prehľadná a bez väčších problémov čitateľná aj na priamom slnečnom svetle. Spätné zrkadlá a svetlá síce nie sú úplne špičkové, ale nemali sme s nimi žiadny závažnejší problém a zvykli sme si rýchlo. Rozmery pneumatík sú 120/70x17 vpredu a 180/55x17 vzadu.

 

 


Kvalita a spoľahlivosť


Úroveň dielenského spracovania je veľmi dobrá, čo je viditeľné už pri prvom pohľade a dotyku. Motocykel skrátka pôsobí solídnym a poctivým dojmom, čo sa samozrejme podpísalo aj na dobrej spoľahlivosti. Po fyzickej stránke by nemali byť žiadne problémy, vrstva laku je dostatočne silná a všetky komponenty sedia pekne na svojom mieste. Čo sa týka spoľahlivosti jednotlivých komponentov, ani tu by nemali byť žiadne problémy, ale veľa záleží na tom, ako budete motocykel používať. Ak mu budete dávať neustále zabrať na okruhu a tlačiť ho až na hranu, nemôžete čakať spoľahlivosť ako v prípade miernejšieho používania. Avšak ak sa o neho budete dobre starať, žiadnych závažnejších problémov by ste sa dočkať nemali.
 

 

Yamaha YZF-R7 (1999)

 

Verdikt


Yamaha YZF-R7 je veľmi vydarený motocykel, ktorý zaujme hlavne pretekárskymi koreňmi a vyladenými jazdnými vlastnosťami. Na ceste plnej zákrut je ako doma a bez obáv ho môžete zobrať aj na okruh, kde vynikne skvelá ovládateľnosť a ostré reakcie. Motor má dostatok výkonu, vo vysokých otáčkach príjemne športový zvuk a na pridanie plynu odpovedá naozaj s nadšením a okamžite. Výbava je taká normálna, ale tu nič podstatného nechýba a páčila sa nám hlavne celkom objemná palivová nádrž. So spoľahlivosťou by ste nemali mať žiadne závažnejšie problémy, ale motocykel samozrejme vyžaduje nejakú tú starostlivosť a to hlavne v prípade, že ho budete brať často na okruh.
 

 

Yamaha YZF-R7 (1999)

 

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 0

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku Yamaha YZF-R7 (1999)


počet príspevkov: 0

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.